29 June 2009

magisterskie congratulations, zakładka i jeden wieeelkiii scrap

Wczoraj siedziałam nad scrapem dla przyjaciół.
Myślałam co i jak zrobić i postanowiłam poscrapować zdjęcia ich Asi:)
Nie jest to do końca to co chciałam uzyskać - ale powiedzmy że jak na drugi scrap ujdzie.


Zakładeczkę zrobiłam - bo zamierzam zrobić jakiś cykl zakładek i rozdać je znajomym ;) za chwilkę siadam nad zakładką dla własnego pierworodnego - bo zażyczył sobie jedna dla siebie :)



Kartka gratulacyjna zrobiona na zamówienie - z okazji obrony pracy magisterskiej.




pozdrawiam ciepło
Teo

1 comment:

  1. piekny scrap, na pewno spodoba sie przyjaciolom :)

    czekam na kolejne cuda z nowych matterialow ;)

    ReplyDelete

Będzie mi niezmiernie miło przeczytać coś od Ciebie :):)
It would be great to see your comments :-)

D Z I Ę K U J Ę / T H A N K S :)