17 November 2009

Z różnych beczek ... :-)

Zrobiłam wczoraj 3 różne rzeczy z 3 różnych beczek :)


Pierwsza to kartka bożonarodzeniowa ....słodka jak lizak świąteczny :) i świecąca jak płatki śniegu w świetle słońca.



Zrobiłam tez pudełeczko z kartką.
Miało być zupełnie inne - z 4 szufladkami i dużą kartką - ale po pierwsze padłam na przeliczeniach cali-inchów-cm i mm.
To nie moja działka.
Kurs znalazłam na blogu Kirstens Blogg
i Bardzo mi się te kartko-pudełka podobają.
Ale pracy przy nich dużo, a czasu wczoraj miałam mało.
Dlatego powstała pojedyncza szufladka z kartką.




I ostatni tworek-wytworek.
Mini albumik kieszonkowy - z kursu Madziozy na jej blogu ......wykonany z tubek po rolkach papieru toaletowego :) Na czarnych wkładach miejsce na fotki :)







Mądrym jest ten, który wie, kiedy zachować spokój.

Eurypides

No comments:

Post a Comment

Będzie mi niezmiernie miło przeczytać coś od Ciebie :):)
It would be great to see your comments :-)

D Z I Ę K U J Ę / T H A N K S :)