26 February 2010

Trzy kartki

Czas już zabrać się za kartki na Wielkanoc ....ale jakoś nie mogę się zebrać. Dziwne to ...na Boże Narodzenie robiłam już od września ...a teraz leń mnie opętał i nie chce mi się kurczakowo-jajecznych robić;)
Ale wczoraj miałam chwilkę czasu po zrobieniu kartki gratulacyjnej ...więc postanowiłam spróbować swoich sił w kartkowaniu wielkanocnym.










Aha miałam Wam pokazać co otrzymałam od męża na urodziny :)
Zawsze jak dłubię w papierach - marzną mi okropnie stopy.
nie pomagały 3 pary skarpetek i kapcie.
Wiec używałam termofora - który codziennie leżał pod biurkiem podczas pracy.

A teraz mam takie cudo - z 3 mocami grzewczymi :)
i od kilka dni mam cieplutkie stópki :)


To co widzimy, zależy głownie od tego, co chcemy zobaczyć. John Lubbock


Ciepło pozdrawiam

3 comments:

Będzie mi niezmiernie miło przeczytać coś od Ciebie :):)
It would be great to see your comments :-)

D Z I Ę K U J Ę / T H A N K S :)