1 March 2010

Ciągle nie jajecznie :)



Wciąż nie mam czasu rozpędzić się i zrobić kilka kartek na Wielkanoc;) W weekend robiłam pewne drobiazgi :)

Oto one:

Składak z okazji narodzin pewnego chłopczyka :)
Przyznaję się bez bicia - nie potrafię zrobić zdjęć składakom!! One po rozłożeniu są takie ładne i tak fajnie wyglądają - a na moich zdjęciach tego po prostu nie widać...




Dzięki przyzwoleniu Oliwiaen - zliftowałam jej piękną karteczkę. Jej kartki są dużą inspiracją ....a kiedy tylko zobaczyłam kartki na 2 urodzinki dzieciaków - wiedziałam że coś podobnego chciałabym zrobić dla Natalki:)

Niespodzianka dla pewnej rodzinki :) Miało być samo micruszko - ale zostało mi kilka miniaturkowych zdjęć - wiec powstał mini album tagowy :)
W ten sposób będzie i micruszko i albumik :)







Prosiaczek idący w tyle za Puchatkiem wspiął się na paluszki i szepnął: - Puchatku. - Co Prosiaczku? - odrzekł Puchatek biorąc Prosiaczka za rękę. - Nic. Chciałem się upewnić, że jesteś.
Alan Alexander Milne
Kubuś Puchatek



Wszystkim życzę miłego dnia
i wspaniałego słonecznego tygodnia przy poniedziałku.



3 comments:

Będzie mi niezmiernie miło przeczytać coś od Ciebie :):)
It would be great to see your comments :-)

D Z I Ę K U J Ę / T H A N K S :)