22 June 2010

Albumy ....do zobaczenia za kilka tygodni



Tak jak napisałam parę dni temu ....czas się pożegnać na kilka tygodni.

Wczoraj pakując cały swój grajdołek - trochę się zasmuciłam ...
tyle tygodni bez kartkowania...
ale też wiem że wykorzystam ten czas inaczej -
że to będzie intensywny czas wakacji - przeprowadzki - zmian ....
a za kilka tygodni -
już w nowym miejscu - stworzę sobie od nowa swoje królestwo -
i będzie dobrze.


Poniżej fotki dwóch albumów ...
pierwszy robiłam dla teściowej 3 tygodnie temu.
Prezent na urodzinki.
Album robiony na jakiejś kupnej bazie.






Drugi album - to prezent dla przyjaciółki.....zrobiony jest ze starej książki mojej córki :) wyszedł bardzo fajny....tylko zdjęcia kiepskie - bo robione u przyjaciół na podłodze. ....jak się zorientowałam że podarowałam Domino album - nie robiąc zdjęć - przy następnej okazji go obstrykałam na szybko - więc jest jak jest:)

Najpierw była książka którą starłam papierem ściernym - zamalowałam farbami akrylowymi - obkleiłam- ozdobiłam - złączyłam kółkami i tak powstał albumik:)









Są dwa punkty otwarcia się na Boga: jedni potrzebują do tego nieszczęścia, inni - przeciwnie - smaku szczęścia. Pierwsi szukają Pana Boga, aby wyratował ich z opresji, drudzy - aby Go sławić, wyrazić Mu wdzięczność za wspaniałość istnienia. Wielka teologia wyrasta z tego drugiego motywu - jest teologią wdzięczności.
Józef Stanisław Tischner


Czas się pożegnać.
Życzę Wam cudownych...ciepłych....wesołych ...niezapomnianych wakacji :)
Niech to będzie czas - kiedy słońce za oknem - ciepły letni wiatr - pachnące owoce i skóra muśnięta opalenizną - dadzą wam radość, odpoczynek i pozwolą cieszyć się odpoczynkiem.

Pozdrawiam serdecznie
Będę tęskniła :)



ps. scrap.com.pl ogłasza candy
cudne candy




1 comment:

  1. Świetne albumiki:)pięknych wakacyjnych wrażeń i poukładania spraw:)

    ReplyDelete

Będzie mi niezmiernie miło przeczytać coś od Ciebie :):)
It would be great to see your comments :-)

D Z I Ę K U J Ę / T H A N K S :)