11 June 2011

Ślubne kartki






Rękę Ci daję! Miłość Ci daję cenniejszą niż pieniądz Siebie Ci daję Czy ty dasz mi siebie? I powędrujesz ze mną? I czy trwać będziemy, ja przy tobie, Ty przy mnie dopóki żyjemy?...E. Segal


„Na wspólną radość,
na chleb powszedni,
na poranne otarcie oczu
w blasku słonecznym,
na nieustające sobą zdziwienie,
na gniew, krzywdę i przebaczenie
wybieram Ciebie.”
K. I. Gałczyński





Trzy czwarte z miłości, dwie piąte z rozsądku,
ciut z wyrachowania, trochę dla porządku,
kapkę dla tradycji, tyci dla reklamy,
oświadczamy wszystkim, że się pobieramy !!!





Pamiętaj, że dobre małżeństwo jest jak ognisko. Pozostawione samemu sobie wygasa.








Tymi ślubno-małżeńskimi cytatami się żegnam
:) uciekam do sprzątania
po całym dniu w ZOO trochę w domu trzeba porobić


Pozdrawiam serdecznie


Teo

4 comments:

  1. Śliczne i takie delikatne są twoje zaproszenia! Dla mnie poproszę pierwsze, och!zapomniałam że...jestem mężatką :) Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  2. Przecudne... Te parki, to Twoje rysunki? stempelki? są fantastyczne...

    ReplyDelete
  3. Dziekuję :)
    Te parki to obrazki z sieci

    ReplyDelete

Będzie mi niezmiernie miło przeczytać coś od Ciebie :):)
It would be great to see your comments :-)

D Z I Ę K U J Ę / T H A N K S :)