22 October 2011

Ramki

Jakiś czas temu zachwyciły mnie te ramki ....ponieważ w dalszym ciągu robię rzeczy na kiermasz 20 finału WOŚP w Dublinie - napisałam na podanego maila kontaktowego maila z prośbą o zgodę na inspirację i wykorzystanie pomysłu.
Niestety nikt mi nie odpisał :(
Nie wiem na ile to uczciwe.
Pomysł miałam już dużo wcześniej - zanim znalazłam tamtą stronę ....i ogólnie coś bardzo podobnego chciałam ...ostatnio kawa pomarańcze anyż ciągle u mnie na tapecie ...
Postanowiłam więc po odczekaniu tych dni - zrobić podobne ....
Jednak chcę żeby było jasne - inspirowane są ramkami Parvatti 




 Jeśli chcesz znaleźć źródło,
musisz iść do góry, pod prąd.
Przedzieraj się, szukaj, nie ustępuj,
wiesz, że ono musi tu gdzieś być -
Gdzie jesteś, źródło?... Gdzie jesteś, źródło?!
Cisza...
Jan Paweł II 



Miłej soboty i niedzieli Wam życzę :) i lecę szydełkować - uczę się ...jednocześnie próbując zrobić czapkę dla Julki :)
Buziole 
Teo


3 comments:

  1. Świetne są:) Ale myślę,że rzeczywiście każdy może podobne wymyślić, więc nie można wpadać w paranoję:) Ja też robiłam podobne, używając materiałów roślinnych, już dawno temu z dziećmi..
    Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  2. Dzięki Ludka :) No własnie pomysł jest tak prosty - że mając takie materiały - łatwo wymyślić coś podobnego :)

    ReplyDelete

Będzie mi niezmiernie miło przeczytać coś od Ciebie :):)
It would be great to see your comments :-)

D Z I Ę K U J Ę / T H A N K S :)