29 December 2011

Twój pierwszy roczek - ALBUM numer 2;)

Witam po kilku dniach przerwy.
Dziś zrobiony jakiś czas temu drugi album :)

Podobny do pierwszego.
Dwa kolejne - ostatnie:) pokażę już chyba razem - żeby Was nie zanudzać ;)


Pierwsze zdjęcie - okładki obydwu pierwszych albumów....













edytuję

 właśnie przeczytałam zaległe blogi i dopiero dziś dowiedziałam się o zwycięstwie w wyzwaniu City Crafter :)
Mój pierwszy album Twój Pierwszy roczek się spodobał:) miło mi ogromnie ...dziękuję


Tak to już jest, że o życiu szczęśliwym i radosnym nie ma wiele do powiedzenia, dopóki się ono nie skończy.John Ronald Reuel Tolkien




Pozdrawiam
Teo

1 comment:

  1. Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku, dalszych wspaniałych pomysłów i jeszcze wspanialszych realizacji.
    I dużo słonka życzę :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Madi

    ReplyDelete

Będzie mi niezmiernie miło przeczytać coś od Ciebie :):)
It would be great to see your comments :-)

D Z I Ę K U J Ę / T H A N K S :)