10 February 2012

Pokaż mi jak mnie kochasz:)

Uczę się kolorować stempelki.
Wciąga to okrutnie
choć ciągle jestem na początku drogi i wiele nauki przede mną :)

dzisiaj pokazuję kartki - z kolorowanymi przeze mnie stempelkami :)


Pierwszą kartkę zgłaszam na wyzwanie "pokaż mi jak mnie kochasz" portalu scrapek.pl







Kartkę poniższą zgłaszam na wyzwanie sasya-sketches 101


Kartkę poniższą zgłaszam na wyzwanie once upon a sketch blog  pt. LOVE
według mapki



Początek miłości to czas udawania, że wszystko, co ludzkie, jest nam obce.Katarzyna Nosowska






Życzę Wam cudownego weekendu


Teo

7 comments:

  1. I znowu się zachwycam!
    Może i dopiero początki kolorowania, ale już świetnie Ci to wychodzi!! :)

    Właśnie dziś dodarła do mnie paczuszka, za którą ślicznie dziękuję! Zakładka jest przecudowna, a saszetka to idealny dodatek :)
    Zrobiłam fotorelację, post już na moim blogu :)

    Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam! :)

    ReplyDelete
  2. Kolorujesz ślicznie!!!!Karteczki kolorowe i takie radosne..cieplej sie robi na serduchu patrzac na nie..szczególnie w takie typowo irlandzkie dni..;/

    ReplyDelete
  3. Cudne kartki,uwielbiam kartki ze stempelkami.Urocze są :) dziękuję jednocześnie za udział w wyzwaniu scrapek.pl

    ReplyDelete
  4. Очень красивая открытка! Такая нежная, просто сказочная! Спасибо за участие в задании блога СКЕТЧИ!
    ardzo piękna pocztówka! Dziękujemy za udział w blogu pracy sasya-szkice 101!

    ReplyDelete
  5. Super, że napisy ci się przydały!

    ReplyDelete
  6. Dziekuję Wam ogromnie za miłe słowa

    Jolu - twoje stempelki i napisy baaaardzo lubię :)

    ReplyDelete
  7. słodkie bardzo! ostatnia to moja faworytka:)

    ReplyDelete

Będzie mi niezmiernie miło przeczytać coś od Ciebie :):)
It would be great to see your comments :-)

D Z I Ę K U J Ę / T H A N K S :)