9 November 2012

Na czerwono

Zgłaszam kartkę na wyzwanie w Diabelskim Młynie

Lift kartki -Arte Banale






Parę słów odnośnie CANDY które kończy się w sobotę o północy.

Nie wiem co się pomieszało - ale licznik niestety jest źle ustawiony ...wydawało mi się że wszystko dobrze wpisałam ...a jednak widać tak nie jest ....to mój pierwszy raz z inlinkzem - wiec przepraszam za pomyłkę

Z licznika wynika że konkurs kończy się w piątek przed południem.

Osoby chętne na CANDY po czasie - czyli kiedy licznik przestanie działać - proszę zapisywać się w komentarzach. Przeprowadzę wtedy  losowanie ręczne - losowanie numerków przydzielonych każdej osobie ...
wtedy będzie sprawiedliwie

czyli nie będzie używania randoma - tylko losowanie ręczne;)

Jeśli zadajesz sobie pytanie: “Czy ja na to już nie jestem za stary”, odpowiedź jest jedna; “Nigdy nie będziesz już tak młody jak teraz”. 


Dobrego dnia kochani i cudownego weekendu
do usłyszenia w następnym tygodniu
Teo

11 comments:

  1. śliczne:)
    i cytat sobie wezmę do serca:*

    ReplyDelete
  2. Pięknie wykorzystałaś te papiery. Kartki urocze.

    ReplyDelete
  3. Aj, z tymi pomaranczami jest wybitnie swiateczna!

    ReplyDelete
  4. Ilonko, bardzo Dziękuję za licznikową niespodziankę ;p
    Kartki cudne, więc życzę Powodzenia w wyzwaniu =D
    Pozdrawiam cieplutko =}

    ReplyDelete
  5. P.S. albo jestem ślepa, ale chyba ze strony głównej nie ma odnośnika do "poprzednich postów" :) Pooglądałabym, a bez tego jest to nieco utrudnione :)

    ReplyDelete
  6. Cudowne co jedna to mi sie bardziej podoba:)
    Jak moge dodac Twokego bloga do "obserwowanych"?

    ReplyDelete
  7. Beakie dziękuję :)
    Z boku jest zakładka dołącz do tej witryny ...i Facebookowy profil Teodorowego zakątka:):)

    ReplyDelete
  8. o widzisz - ty znalazłaś - a ja się dowiedziałam jakiego masz bloga:):)

    ReplyDelete
  9. Przepiękne! Ślicznie wyglądają te pomarańcze :))) Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu w Diabelskim Młynie

    ReplyDelete

Będzie mi niezmiernie miło przeczytać coś od Ciebie :):)
It would be great to see your comments :-)

D Z I Ę K U J Ę / T H A N K S :)