4 January 2014

Delikatność różowości

Na rozkręcenie się w nowym roku
wybrałam kartkę do liftowania.

Kartka zrobiona została przeze mnie na wyzwanie na blogu Scrap Lifting

Do liftowania mamy następującą kartkę - której autora jest Алёна Рябцова




U mnie gesso i maska  + farbki brokatowe pozwoliły stworzyć tło.
Gesso i różowa farbka z 13arts.
Bukiet to między innymi samodzielnie zrobione kwiatuszki
Białe kwiatuszki powstały dzięki wykrojnikowi  firmy OLBA, zakupionych w sklepie na strychu
To mało znana firma - a sprawdziłam kilka rodzajów kwiatuszkowych wykrojników - są super i mają fajną cenę.


Ja po wycięciu i zafarbowaniu tuszem środków - zawinęłam je na patyczek - pogięłam i następnie zgięłam przez środek na ołówku.
Na końcu do środka przykleiłam półperełkę.


"Marzyć, oznacza pragnąć gwiazdki z nieba. Działać - to wiedzieć której."

PODPIS

7 comments:

  1. Piękna kartka, kwiatuszki zrobiłaś cudne :)

    ReplyDelete
  2. This is faboulus! LOVE the handmade flowers! Very beautiful card and great design.

    ReplyDelete
  3. I accidentally post the wrong link to my blog before:) The right link is in this post. Again super beautiful card!

    ReplyDelete
  4. Превосходная работа! Спасибо от Scrap Lifting

    ReplyDelete

Będzie mi niezmiernie miło przeczytać coś od Ciebie :):)
It would be great to see your comments :-)

D Z I Ę K U J Ę / T H A N K S :)