11 April 2014

LO bardzo rodzinne

Dzięki Owcy i jej warsztatch online zrobiłam LO.
Rodzinne zdjęcia.
Ja i moja kochana siostra dajemy buziaki naszemy tacie:) a na kolanach mała Oliwka - moja chrześnica :)

Dziękuję scrapbutikowi za możliwosć super zabawy przy wykonywaniu wraz z Olgą tego LO :)



Użyte materiały - dostępne w scrapbutiku:
papier TSC i Primy
Mały niebieki tusz primy - mało widać go na miętowym papierze 13arts - ale zareczam że sa wytuszone przez maskę kwadraciki ;)
Media 13arts: mgiełka i mgiełka i żel medium i gesso
oraz świetne naklejki 7dots





PODPIS

5 comments:

  1. ślicznie oprawiona piękna chwila :-)

    ReplyDelete
  2. Nostalgiczne LO - piękne i cudownie warstwowe

    ReplyDelete
  3. Świetny jest! Widać, że się przy nim dobrze bawiłaś :)

    ReplyDelete
  4. Piękne LO! Dziękuję za udział w wyzwnaiu Craftowego Ogrodka!

    ReplyDelete

Będzie mi niezmiernie miło przeczytać coś od Ciebie :):)
It would be great to see your comments :-)

D Z I Ę K U J Ę / T H A N K S :)