6 November 2014

Pudełeczko z choinką

Witam Was w pochmurny i wietrzny poranek w Irlandii.
Dziś chciałabym Wam pokazać exploding box z ręcznie robioną choinką.

Taką oto inspirację zrobiłam na moją pierwszą inspirację na blogu Riddersholm Design.

Choinka powstała dzięki temu, że najpierw zrobiłam z papieru stożek odpowiedniej wielkości - a następnie oklejałam go od dołu wycinankami  - krzaczkami z dziurkacza.
Do tego koraliki, śnieżynka i troszkę śniegu :)











Człowiek, który umie żyć w harmonii z samym sobą jest szczęśliwy. - Oskar Wilde

PODPIS

3 comments:

  1. Podziwiałam już na FB, pudełeczko wyszło fantastycznie, a choineczka to prawdziwy majstersztyk :)

    ReplyDelete
  2. Niesamowite pudełko! Zachwycam się każdym szczegółem, o choince już nie wspomnę :)

    ReplyDelete
  3. Super pudełko :) Ciekawa praca :)

    ReplyDelete

Będzie mi niezmiernie miło przeczytać coś od Ciebie :):)
It would be great to see your comments :-)

D Z I Ę K U J Ę / T H A N K S :)