7 May 2016

Recyklingowy organizer na biurko - KURS

Witam serdecznie.
Dziś zapraszam Was na kurs przygotowany dla poratu DLA KREATYWNYCH. 
Kurs ten może  być idealną motywacją dla wspólnego spędzenia czasu z dziećmi.

Od dłuższego czasu moja prawie 10 letnia córka namawiała mnie na wspólne robienie organizerów na biurko. Jej chęć była tym większa, że zbliżają się urodziny jej nauczycielki i chce ona wręczyć jej z tej okazji taki oto organizer na biurko w klasie.

Potrzebne materiały:

Ja wybrałam wersję z papieru w drewienka. Moja córka wybrała różnokolorowe wzorzyste papiery.

Potrzebujemy różne tutki po rolkach papierowych, najlepiej różnej wysokości i szerokości.



Naszą podstawą jest kawałek kartonu lub beermaty. Odmierzamy do niego kawałek papieru scrapowego.
Zawsze do klejenia dużych kawałków papieru używam oprócz kleju, taśmy dwustronnej. Ułatwia to przyklejenie i powoduj, że papier szybciej „łapie”




Na poniższym zdjęciu zaznaczyłam wam miejsca w którym należy ściąć rogi. Ułatwi nam to oklejenia naszego kawałku tektury.


W ten sposób papier łatwo zgiąć i skleić


Widać teraz jak wyglądają nasze podstawy organizera.


Kolejny krok to wybór tekturowych tutek, docinamy je do interesujących nas wysokości.



Docinamy papier scrapowy do rolek. Musza być one odpowiednio wysokie – aby nadwyżkę zgiąć do środka. 



Rolki po papierze również sklejam za pomocą taśmy i kleju.
Podczas tak spędzanego czasu można się również pobawić;)


Na przykładzie moich drewienkowych tubek pokazuję że do podstawy przyklejamy je za pomocą kleju na gorąco.
To jest jedyny moment, w którym lepiej aby rodzice pomogli dzieciom, ze względu na możliwość oparzenia się. 


Gotowe organizery wyglądaja następująco:


Julka miała super zabawę, zrobiła prezent dla pani nauczycielki, oraz cudnie przeprowadziła ze mną ten kurs 



Wspaniałej zabawy
Miłego weekendu


PODPIS

No comments:

Post a Comment

Będzie mi niezmiernie miło przeczytać coś od Ciebie :):)
It would be great to see your comments :-)

D Z I Ę K U J Ę / T H A N K S :)