22 October 2019

Świąteczne Freebies od Unique Cards :)

Hej hej :)

Ostatnio robiłam dla siebie różne napisy świąteczne do druku, 
postanowiłam więc podzielić się nimi z Wami :) 

6 grafik do wyboru
różne style - kolory- napisy :) 

Każdy znajdzie dla siebie coś fajnego aby stworzyć niepowtarzalne kartki ręcznie robione.

Poniżej jak wygląda Arkusz A4 gotowy do druku.


Przyznaję, że póki co użyłam tylko grafiki którą widzicie poniżej.
Przygotowania do 28 Finału WOŚP w Dublinie - totalnie mnie pochłonęły.





A żeby pobrać grafiki wystarczy wejść na dysk i zapisać je.


Mam nadzieję że spodoba Wam sie ten zestaw.
Jeśli macie ochotę pokazać mi później swoje kartki - proszę wstawcie link do bloga/fb/instagrama w komentarzu - z wielką chęcia Was odwiedzę.


Miłego dnia :)

Ilona



No comments:

Post a Comment

Będzie mi niezmiernie miło przeczytać coś od Ciebie :):)
It would be great to see your comments :-)

D Z I Ę K U J Ę / T H A N K S :)