23 July 2009

ściegowe-na zamówienie





4 comments:

  1. teo, piekne kartki robisz :)

    czy ja moge zlozyc zamowienie? :)


    nie moge kliknac na 'contact' wiec prosze Ciebie o skontaktowanie sie ze mna.

    :*


    www.anney-dess.bloog.pl

    ReplyDelete
  2. Ania jasne że możesz zlożyć zamówienie

    odezwe sie do ciebie.

    a maila po prostu trzeba skopiowac

    pozdr ilona

    ReplyDelete
  3. Przesliczne kateczki, kazda jest wyjatkowa.
    Otrzymalam Twoja zakladke - jest przesliczna, chociaz cudem do mnie dotarla, poniewaz ktos zniszczyl koperte otwierajac ja i adres praktycznie byl nieczytelny. Poklony dla Pan na poczcie. Dziekuje!!! Moze jutro pokaze Twoje cudo na blogu, bo musze sfotografowac

    ReplyDelete
  4. as z kolei osoba mi pisze o potarganej kopercie
    nie wiem co sprawdzają ci pocztowcy w tych kopertach

    ciesze się ze dotarła

    i dziekuje :):)

    ReplyDelete

Będzie mi niezmiernie miło przeczytać coś od Ciebie :):)
It would be great to see your comments :-)

D Z I Ę K U J Ę / T H A N K S :)