31 August 2009

W Dniu Ślubu .....i zakładeczka

Zrobiłam mężowemu kuzynowi który u nas właśnie gości - zakładkę do książek.
Czyta jakąś książkę z zakresu informatyki ...i nie mogłam patrzeć jak zakłada ją czym popadnie;)
więc powstała - kolory i motyw wojskowy - bo to zawodowy żołnierz;)


A ta kartka powstała na zamówienie :) wybaczcie tło i jakość zdjęcia - robiłam je dziś rano - a za oknem szarówka i wyszło jak wyszło :)
musiałam ją szybko obfocić - bo za godzinkę idę ją wysłać do PL :)






Od dziś wprowadzam nową świecką tradycję :)
na zakończenie każdego nowego wpisu - będę umieszczała jakieś fajne aforyzmy - cytaty - sentencje :)

"Co to jest miłość ? To spacer podczas bardzo drobniutkiego deszczu. Człowiek idzie, idzie i dopiero po pewnym czasie orientuje się, że przemókł do głębi serca."znalezione w sieci



Serdeczne pozdrowienia dla wszystkich
Teo

No comments:

Post a Comment

Będzie mi niezmiernie miło przeczytać coś od Ciebie :):)
It would be great to see your comments :-)

D Z I Ę K U J Ę / T H A N K S :)