5 May 2011

Urodzinowa babeczka dla babeczki ;)

Za kilka dni moja przyjaciółka Monia :) - fajna babeczka :) ma urodzinki ....
Wobec tego - zrobiłam dla niej karteczkę z babeczką ...żeby dodać jej nieco słodkości w różnych trudnych chwilach, które ostatnio co jakiś czas nawiedzają jej rodzinkę.


A ponieważ w TWÓRCZYM POKOJU wyzwanie urodzinowe - zgłaszam karteluszkę na to wyzwanie:) 


Totalnie wyleciało mi z głowy zgłoszenie kartki na wyzwanie do TheScrapCake ...a robiłam tą kartkę z myślą o tym wyzwaniu .....a zapomniałam - ponieważ obdarowywana zagląda na mojego bloga - a nie mogła przecież zobaczyć kartki przed swoimi urodzinkami ....
Mam nadzieję że zostanie uwzględnione to zgłoszenie .....











Każda babka mnie zachwyca, nawet gdy to czarownica.                                                                                                                        Sztaudynger Jan


Miłego wieczorku dla wszystkich
Teo

2 comments:

  1. Mam ochotę na twoją babeczkę, kocham takie słodycze!!! Śliczna!

    ReplyDelete
  2. Ale apetyczna babeczka;) Na pewno będzie się podobać:)

    ReplyDelete

Będzie mi niezmiernie miło przeczytać coś od Ciebie :):)
It would be great to see your comments :-)

D Z I Ę K U J Ę / T H A N K S :)