17 November 2011

Kolorowe ramki

Ramki, które dołączą do zapasów odłożonych na  finał WOŚP w Dublinie i na prezenty dla bliskich :) 

Ramkę zgłaszam na wyzwanie scrapcafe
C jak czekolada












Pamiętacie saszetki z lawendą?
kiedyś pokazywałam fotki :)
Pomyślałam ze podobne saszetki można by zrobić z "zapachem" świątecznym ....zrobiłam więc - wypełnione są więc przyprawą do pierników i goździkami i anyżem i suszonymi pomarańczami :)
Każdy kto dostaje ode mnie jakąś przesyłkę - dostaje gratis takie zapachowe saszetki. :)






 Kłopot z życiem polega na tym, że nie ma okazji go przećwiczyć i od razu robi się to na poważnie.Terry Pratchett




Dziękuję Wam za wszystkie odwiedziny
Pozdrawiam
Teo

3 comments:

Będzie mi niezmiernie miło przeczytać coś od Ciebie :):)
It would be great to see your comments :-)

D Z I Ę K U J Ę / T H A N K S :)