18 June 2012

Księga gości weselnych

Moja pierwsza w życiu księga gości ...nieco się obawiałam - miały być turkusy - niebieskości i pawie pióra.

Cudowna baza + papier - zakupione w MONTAŻOWNI


Zdjęć dużo.
Na każdej stronie inny cytat dotyczący miłości lub małżeństwa.

aha
Inspirację do uzupełnienia środka dały mi cudne księgi gości EIGHT










Miłość nie polega na wzajemnym patrzeniu na siebie, ale na patrzeniu w tę samą stronę. - Antoine de Saint-Exupery


Życzę wszystkim udanego wieczoru
a ja uciekam na meczyk - a potem do roboty - ostatnie zamówienia na dzień ojca ....+ duże zamówienie - album na 35 lecie ślubu....który powoli dłubię

Teo

2 comments:

  1. Wspaniała pamiątka, życzę aby zapełniła się cała równie pięknymi wpisami :))

    Karolina

    ReplyDelete

Będzie mi niezmiernie miło przeczytać coś od Ciebie :):)
It would be great to see your comments :-)

D Z I Ę K U J Ę / T H A N K S :)