25 July 2012

Mój pierwszy raz ....czyli o filcowaniu na sucho / felting needle

Z chęci spróbowania czegoś nowego - po przeczytaniu różnych stron w języku PL i Ang ....obejrzeniu filmików zakupiłam zestaw startowy wełny - igieł i maty.

Pierwsza próba - zrobienie misia na druciku kreatywnym.
Dla mnie o wiele trudniejsze niż filcowanie oddzielnie części ciała i potem doszycie ich do siebie.
Tak więc prototypem był misiek niebieski - którego od razu zabrała Julka. Wyszedł trochę koślawy ;)
Następnego obiecałam Kubie - więc jemu przypadł brązowy.
Imion miśki jeszcze nie mają :)








Nie mam żadnych szczególnych uzdolnień. Cechuje mnie tylko niepohamowana ciekawość.Albert Einstein


Dobrego dnia


Dziś przypadają 6 urodzinki naszej Julki. Kiedy to zleciało! Moja mała dziewczynka zmienia się w dużą dziewczynkę ....ale ciągle cieszą ją te same drobiazgi ....ciągle tak samo cieszy się na widok ozdobionego domu na jej urodziny i jest przeszczęśliwa że zrobiliśmy to w nocy, kiedy spała, a rano cały dom był w napisach i różowych balonach ;) Ciągle tak samo jak kiedy była malutka lubi ciasto czekoladowe/tort czekoladowy który specjalnie dla niej w nocy piekłam. Ciągle tak samo jak kilka lat temu jest naszym promyczkiem - który jest po prostu coraz większy i większy!!


Wszystkiego najlepszego kochana Juleczko!!

2 comments:

  1. niebieski jest bombowy. to nic, że nie jest idealny, to właśnie cały jego urok!

    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  2. Super Ci wyszły te misiaki!
    Najlepsze życzenia dla Julki. Tort smakował? :-)

    ReplyDelete

Będzie mi niezmiernie miło przeczytać coś od Ciebie :):)
It would be great to see your comments :-)

D Z I Ę K U J Ę / T H A N K S :)