9 January 2013

Diabelska niespodzianka

W końcu mogę ogłosić - skoro oficjalnie napisano o tym na blogu Diabelskiego Młyna   - że dołączyłam z wielką przyjemnością do projektantek z Młyna;)


Nasz team przedstawia się teraz tak:



W związku z tym poniżej moje prace na wyzwanie kolorystyczne :) 
Zapraszam na Diabelskiego bloga - bo paleta barw bardzo ciekawa :) a prace pozostałych projektantek rewelacyjne :)



Moje prace przedstawiają się tak:








:)



Cytat na dziś:

"Wolę być niedoskonałą wersją samej siebie, niż najlepszą kopią kogoś innego"


Pozdrawiam 
Wracam do biurka - nawał pracy .....a dziś zaczyna się WOŚP w Dublinie ...dziś startuje Galeria i całą rodziną się wybieramy...jutro idziemy z mężem na kabaret Nowaki ....a w niedzielę Wielki Finał ....a ja się głowię jak ja to wszystko razem ogarnę - razem z pozostałymi rzeczami :)
ale kto ma dać rade jak nie ja;) 

Teo





3 comments:

  1. O tak, widziałam na blogu!! gratuluję!!!!
    :D

    ReplyDelete
  2. Gratulacje i dużo pomysłów na nowe wyzwania :)

    ReplyDelete
  3. Gratuluję dołączenia do projektantek ;) a inspiracje do wyzwania świetne!

    ReplyDelete

Będzie mi niezmiernie miło przeczytać coś od Ciebie :):)
It would be great to see your comments :-)

D Z I Ę K U J Ę / T H A N K S :)