5 March 2014

Kurs na kartke-kopertówkę

Witajcie.

Przygotowałam dla Was kurs na kartkę kopertówkę :)
Zrobiłam go na potrzeby sklepu-ewa.pl
Bardzo lubię je robić.
A ponieważ znalazlam swój własny sposób - chciałabym Wam pokazać jak zrobić taka kartkę z połowy papieru - aby była szyta i aby wstążka była tylko do wiązania a nie obwiązywała kartki po całości.

ZAPRASZAM na bloga i dosklepu

Opisy znajdują się na zdjęciach:




Większość moich kopertówek robię z papierów Usłane różami Galerii Papieru
Ponieważ są dwustronne i daje to możliwość różnych konfiguracji wyglądu koperty.















Bardzo lubię w tym momencie używać najmniejszego wykrojnika z zestawu Marianne Design, z którego obcinam potrzebny mi kawałek.



Zamiast kosteczek 3d - najbardziej lubię używać taśmy dwustronnej
przyspiesza to pracę:)





Kopertówkę ozdabiam między innymi różyczkami z Marianne Design



Wstążkę obcinamy równo pod skosem a następnie aby się nie strzępiła zgrzewamy ogniem np z zapalniczki.





Gotowa kopertówka wygląda następująco.Przy odrobinie wprawy - czas pracy nad nią wynosi maksymalnie 45 minut.



Mam nadzieję że mój kurs Wam się przyda i powstaną dzięki temu piękne kopertówki.
Wszak zbliża się sezon komunijny i ślubny :)


Nie mam zbroi - życzliwość i prawość są moją zbroją
Nie mam wrogów - roztargnienie jest moim wrogiem
Nie mam majątku - pokora jest źródłem mego bogactwa
Nie mam twierdzy - mądrość jest moją twierdzą

PODPIS

8 comments:

  1. Świetny kurs. Bardzo przejrzysty i zrozumiały :)

    ReplyDelete
  2. Piękna kopertówka! Akurat 30.04 mam ślub siostry, więc kto wie. Może mi się uda stworzyć coś na tyle znośnego, że będę mogła dać młodej parze :)

    ReplyDelete
  3. Super sposób, wczoraj wykonałam karteczkę wg Twojego przepisu, a w sobotę wręczymy ją Młodej Parze. Dzięki! :)

    ReplyDelete
  4. Piękne. Jak będzie okazja to zrobię podobną:-) Czekam na kolejne kursiki.
    Pozdrawiam, i zapraszam do mnie: http://handmaderka.wordpress.com/

    ReplyDelete
  5. Dziękuję za tek kursik ;)

    To najprostrzy sposób na kopertówkę jaki do tej pory widziałam, a wierz mi już kilka sprawdzałam bo strasznie chciałam się nauczyć robić takie kartki ;)

    nie wiem kiedy ale na pewno przetestuję ;)

    ReplyDelete
  6. Super kurs, właśnie zrobiłam kopertę ślubną na jego podstawie :) Wkrótce umieszczę efekty na blogu :) pozdrawiam i dziękuję

    ReplyDelete

Będzie mi niezmiernie miło przeczytać coś od Ciebie :):)
It would be great to see your comments :-)

D Z I Ę K U J Ę / T H A N K S :)