1 December 2014

Lampion świąteczny


Kochani
Dziś zachęcam was ciepło do wzięcia udziału w nowym wyzwaniu na blogu 
Przez cały miesiąc czekają na was 4 wyzwania.
Każdego dnia w tygodniu projektantki będą Was inspirować na dany temat.
W tym tygodniu macie do wykonania ozdobę świąteczną.

Ja wykonałam lampion który od dzis każdego dnia będzie świecił nam i odmierzał czas do świat.


"Ujrzeć świat w ziarenku piasku i niebo w polnym kwiecie.Zamknąć w swej dłoni nieskończoność a wieczność w jednej godzinie"
Willia Blake

PODPIS

5 comments:

  1. Ja mam pracę zrobioną a gdzie się wkleja bo nic nie widzę na tym blogu? twoja praca jest piękna.

    ReplyDelete
  2. Elu to bardzo trafne pytanie
    bo nie sprecyzowała tego szefowa;)
    już wiem
    zgłaszamy sie na fb tu
    https://www.facebook.com/groups/345138543674/permalink/10152885291113675/
    lub bezposrednio wstawiamy zgłszoną pracę w komentarzu na blogu

    :)
    dziekuję Elu :)

    ReplyDelete

Będzie mi niezmiernie miło przeczytać coś od Ciebie :):)
It would be great to see your comments :-)

D Z I Ę K U J Ę / T H A N K S :)