13 April 2015

Dzień Mamy - duży zestaw kartek

Kochani.
Dziś z okazji poniedziałku...13 kwietnia - mam dla Was zestaw kartek na Dzień Matki.
Wszystkie w jedym stylu, różnią się papierami i dodatkami.
Pierwsze dwie zrobione z papierów Riddersholm Design
Wykorzystałam nawet papiery bożonarodzeniowe ;) czego nie widać po odpowiednim przycięciu papieru.






Kolejna kartka w drewienkowym stylu.

Zgłaszam ja na wzywanie:



Zestaw poniższy - fukcja i turkus - dla kojenych mam z okazji ich święta.

Obie kartki zgłaszam na wyzwanie




Pierwowzór kartki - wraz z przykładowymi życzeniami.




Bóg nie może być wszędzie, dlatego wynalazł matkę.Matthew Arnold

PODPIS

7 comments:

  1. Piękne kartki i cudownie dobrane detale! :)

    ReplyDelete
  2. Przepiękne są te kartki, trudno sie zdecydować, który zestaw kolorystyczny jest naj, naj:))

    ReplyDelete
  3. Każda mama będzie zachwycona, piękne :)

    ReplyDelete
  4. Śliczne kartki, bardzo ciekawa kompozycja i te kolory, ach!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Artimeno

    ReplyDelete
  5. Kartki są naprawdę rewelacyjne. Szczególnie turkusowa.
    Kasia / DT Artimeno

    ReplyDelete

Będzie mi niezmiernie miło przeczytać coś od Ciebie :):)
It would be great to see your comments :-)

D Z I Ę K U J Ę / T H A N K S :)