16 October 2015

Let it snow - wykrojnik do wygrania

Kochani

Jak widzicie mój blog - nieco zmienił wygląd.
Wynika to z tego, że w końcu po kilku latach od zarejestrowania firmy -Unique Cards - postanowiłam powoli odejść od nazwy typowo polskiej.
Niestety Irlandczycy nie potrafią powtórzyć, zapamiętać nazwy Teodorowy zakątek.

Blog będzie nadal istniał pod tą nazwą.
Jednak pod blog podłączona jest również strona firmowa

Na blogu Poppystamps - promujemy nowe wykrojniki i stemple.
Dzis zapraszam Was na zostawienie kometarza na blogu firmowym - losowo będzie wybierany zwyciezca. Wyniki 26 października

Tak więc KLIK tutaj i piszcie komantarze - aby wygrać wykrojnik.

Zapraszam Was również na bloga Poppystams jutro - gdzie promuje  najnowsze stemple - w zestawie jest SOWA - to jak mnie znacie - wiecie, że musiałam ja wykorzystać.








Pozdrawiam ciepło
PODPIS

1 comment:

  1. Śliczna kartka, a za Ciebie, Twoje miejsce zawsze trzymam kciuki :)

    ReplyDelete

Będzie mi niezmiernie miło przeczytać coś od Ciebie :):)
It would be great to see your comments :-)

D Z I Ę K U J Ę / T H A N K S :)