5 August 2016

Freebies - napisy

Witajcie.

Od dłuższego czasu chodziło mi po głowie, aby przygotować dla czytelników bloga jakieś fajne digi napisy gotowe do wydruku.


W ostatnich miesiącach lubię dodawać do napisów jakieś kwiaty, takie więc digi napisy zrobiłam dla Was. 
Przygotowałam je jako inspiracje dla sklepu-ewa.pl. 

Co musicie zrobić?

Kliknąć na obrazki, każdy po koleii zapisywać na swój dysk. Potem wystarczy w wordzie lub innym programie w jakim przygotowujecie napisy do druku odpowiednio je zwiększać lub zmniejszać, wydrukować i przygotować kartki :)

Ja wybrałam dwa napisy i przygotowałam dwie rózne kartki, aby pokazać Wam ich użycie. 
Kartki znajdziecie na końcu posta.



















Mam nadzieję że digi napisy Wam się spodobają.


jeśli macie jakieś pytania - zapraszam

PODPIS

9 comments:

  1. Cudowne- na pewno skorzytam! dziękuję!

    ReplyDelete
  2. Fajne napisy, poczęstowałam się :) Dziękuję

    ReplyDelete
  3. Prześliczne!!!!!!!!!!! Dziękuję bardzo :)

    ReplyDelete
  4. cuuudne !!! chętnie skorzystam :)

    ReplyDelete
  5. Przepiękne kartki, dziękuję za digi - wiesz, pierwszy raz dzisiaj się zorientowałam, że przecież oprócz kartek tworzysz też tak piękne stemple ;)

    ReplyDelete

Będzie mi niezmiernie miło przeczytać coś od Ciebie :):)
It would be great to see your comments :-)

D Z I Ę K U J Ę / T H A N K S :)