6 October 2016

Zimowa kartka

Hej hej :)

Dziś na blogu pokazę Wam delikatną kartkę z zimową scenerią.
Boski jest ten wykrojnik z domkiem i drzewakmi z Poppystamps - świetne w nim jest to że wycina w tle:) 
Ja wycięłam wzór na kole. 

Zdradzę wam sposób jak to robię.
Ponieważ jeśli wytniemy najpierw koło a potem w nim jakis wzór - to ładnie wyciete koło - czasami z embossowanymi brzegami - spłaszcza się.
Mój sposób;) 
dwa wykrojniki jednocześnie - czyli na tyle duże koło - aby w jego środek wsadzić inny wykrojnik - w tym wypadku domek z drzewami.
to powoduje że wycięte jednocześnie - wszystko jest ładnie zembossowane

Pod wyciętą scenę wyciełam koło w srebrnym brokatowym papierze i podkleiłam je na głównym motywie kartki.
Kwiaty wycięłam z białego foamiranu.






Pozdrawiam ciepło
PODPIS

2 comments:

Będzie mi niezmiernie miło przeczytać coś od Ciebie :):)
It would be great to see your comments :-)

D Z I Ę K U J Ę / T H A N K S :)