4 February 2013

Goszczę w 13arts :)

Praca z papierkami Ayeedy są cudne a prace powstaja praktycznie same:) Żałuję ogromnie że nie ma mam najnowszej kolekcji-ale co się odwlecze to nie uciecze:)

Moje prace przygotowane na wyzwanie:)

AAA i zachęcam do udziału w wyzwaniu - osoba która zajmie 2 miejsce - otrzyma w nagrodę mój pozytywnik - zrobione specjalnie na ta okazję






Pozytywnik miłosny idealnie pasuje na wyzwanie Hopmarktu


Miłość to odpowiedzialność 'ja' za 'ty'.
- Martin Buber



Miłego poniedziałku kochani
Dziękuję Wam ze wszystkie odwiedziny!!
Teo

5 comments:

  1. wow, rewelacyjna kartka, ten bukiecik na niej jest obłędny
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  2. mmmmmmmm...w sumie to mogłabym tak długo.....mmmmm......bo cudniaste te twoje tworki:)...karteluszka wprawiła mnie w bardzo romantyczny nastrój....:)mmmmmm:)

    ReplyDelete
  3. Piękna, delikatna, romantyczna.

    ReplyDelete
  4. Bardzo ładne, bogate w szczegóły prace. Dziękuję za udział w wyzwaniu sklep-ewa.pl!

    ReplyDelete
  5. Piękna karteczka i piękny pozytywnik. Lecz niestety wydaje mi się, że nie dość dokładnie przeczytałaś wytyczne wyzwania w HopmArcie - bo pracą na wyzwanie ma być kartka walentynkowa i ma na niej być czerwone serce. Lecz możesz tą pracę anulować, a wykonać drugą - zapraszam :))

    ReplyDelete

Będzie mi niezmiernie miło przeczytać coś od Ciebie :):)
It would be great to see your comments :-)

D Z I Ę K U J Ę / T H A N K S :)