6 February 2013

Kartka z sercem :)

Ponownie sięgnęłam po pastelowe papiery 13arts
Niestety kończą mi się już :( ....

W Diabelskim młynie ruszyło nowe wyzwanie:)
Zapraszam Was do udziału w nim i zrobienie prac - przy użyciu fajnej mapki:





Kartkę zgłaszam na wyzwanie w paperii




I cytat na dziś
długi - a jakże prawdziwy!!

Nie ma zbyt wiele cza­su, by być szczęśli­wym. Dni prze­mijają szyb­ko. Życie jest krótkie. W księdze naszej przyszłości wpi­suje­my marze­nia, a ja­kaś niewidzial­na ręka
nam je przek­reśla. Nie ma­my wte­dy żad­ne­go wy­boru. Jeżeli nie jes­teśmy szczęśli­wi dziś,
jak pot­ra­fimy być ni­mi jutro?

Wy­korzys­taj ten dzień dzi­siej­szy. Obiema ręko­ma obej­mij go. Przyj­mij ochoczo, co niesie ze sobą: światło, po­wiet­rze i życie,
je­go uśmiech, płacz, i cały cud te­go dnia.
Wyjdź mu nap­rze­ciw.

Phil Bos­mans


U nas dziś słońce!!
Dawno nie było
:)

a poza tym dla moich mężczyzn - małego i dużego ważny dzień  - idą na mecz Polska-Irlandia :

Pozdrawiam
Teo

2 comments:

  1. Piękna karteczka :)
    A cytat jeden z moich ulubionych - trafiony w samo sedno :)

    ReplyDelete

Będzie mi niezmiernie miło przeczytać coś od Ciebie :):)
It would be great to see your comments :-)

D Z I Ę K U J Ę / T H A N K S :)