11 June 2009

quilling nauka nie pójdzie w las ? :)

KULKOWANIE - KULKOWANIE - ROLOWANIE - ROLOWANIE

poniżej przykładowe techniki pracy znalezione w sieci






wczoraj postanowiłam nauczyć się w końcu rolować paseczki papieru

wydawało mi się to proste ;)

ogladałam strony - prace innych - techniki

ale tylko się wydawało

w sumie dopiero po 2 godzinach rolowania - zaczęło mi coś wychodzić ....

pokaże tu co co mi wyszło - kiedyś - jak porobię więcej i obstrykam prace :)

oczywiście nie mam w domu ani podkładki - ani specjalnego urządzenia
wykorzystałam papier - wykałaczkę cienką i dużą do szaszłyków :) nożyczki - klej z precyzyjną końcówka

fajnie byłoby mieć taką podkładkę z wielkościami figur.

No comments:

Post a Comment

Będzie mi niezmiernie miło przeczytać coś od Ciebie :):)
It would be great to see your comments :-)

D Z I Ę K U J Ę / T H A N K S :)