10 June 2009

"scrap prezent" dla naszych koniarzy

Kupując sobie ostatnio albumy na zdjęcia - znalazłam COŚ- a jak to wzięłam do ręki od razu pomyślałam o Moni i Piotrku i Klarze .....no wszak skojarzenie po pięknej okładce w cudne konie mogłam mieć tylko jedno.
I pomyślałam że zrobię im prezent :)
Jednocześnie zobaczę jak to jest scrapować to i owo :)
Album ma wiele stron. Ja zrobiłam tylko dwie - resztę obdarowaniu zapełnią sobie już sami.
to taki album który kojarzy mi się z dzieciństwem - gdzie zdjęcia się przykleja i każde następne oddziela pergamin :)
Aha dodam tylko że zadanie było dosyć trudne - bo album ma wielkość 30x30.







No comments:

Post a Comment

Będzie mi niezmiernie miło przeczytać coś od Ciebie :):)
It would be great to see your comments :-)

D Z I Ę K U J Ę / T H A N K S :)