27 September 2012

Kolorowa kartka ze zdjęciem


JUJU ale literówka
oby udało się osobie zamawiającej to poprawić - zanim wyśle do Adamy i Kuby;)


Trzeba walczyć o swoje marzenia, ale trzeba też wiedzieć, które drogi są nie do przebycia i zachować siły na przejście innym ścieżkami.


W końcu słońce na dworze
i u mnie już lepiej ...najważniejsze że mojego męża babcia już lepiej i jutro wychodzi ze szpitala
no i moja siostra dziś zdała egzamin na prawo jazdy 0 hip hip huuura;)

wiec promyczki słońca docierają i do nas :)

Pozdrawiam was
Teo

2 comments:

  1. ale fajna! i znowu widzę potfora ;)

    ReplyDelete
  2. Uwielbiam karteczki ze zdjęciami dlatego bardzo mi się podoba !!!!

    ReplyDelete

Będzie mi niezmiernie miło przeczytać coś od Ciebie :):)
It would be great to see your comments :-)

D Z I Ę K U J Ę / T H A N K S :)