21 September 2012

Z jeleniem



Cza­sami z życiem jest jak z je­sienią ... wiatr w oczy, deszcz roz­paczy, zes­chnięte nadzieje i pożółkłe myśli. 

Dziś cytat mało optymistyczny
bo też bardzo ciężki tydzień za mną ...
psychicznie obciążona się czuję
niepewna
pełna złych przeczuć

oby minęło

Dla wszystkich dobrego weekendu
mój zapowiada się pracowicie
i dobrze - mąż wylatuje - żeby szybko minęły te dni - muszę mieć czymś zajęte ręce i głowę.

edytuję - żeby nie było i dopisuję;) 
Czasami w życiu tak jest - że jest pod górkę ....że jest nie fajnie  ... a potem wychodzi słońce;)
minutkę temu dowiedziałam się że mój pomysł ...mój POZYTYWNIK po raz kolejny wygrał ;)  i został doceniony   - ogromnie się cieszę

4 comments:

  1. Przesliczna karteczka uwielbiam te kolorki,widze ze tez zaczelas juz robic karteczki swiateczne! ;0)

    ReplyDelete
  2. Jeleniowa kartka jest suuuuuper! Gratulacje wygranej i powodzenia! Oby wszystko miało pozytywne zakończenie!!!

    ReplyDelete
  3. Śliczna kartka, piękna głęboka czerwień! Pozdrawiam

    ReplyDelete

Będzie mi niezmiernie miło przeczytać coś od Ciebie :):)
It would be great to see your comments :-)

D Z I Ę K U J Ę / T H A N K S :)