13 August 2014

Kurs na kopertówkę z prostym brzegiem

Witajcie.

Jakiś czas temu zaprezentowałam Wam kurs na kopertówkę według mojego sposobu. KLIK 
Dziś przygotowałam kolejny kurs na blog sklepu - ewa.pl na inny rodzaj kopertówki.
Postanowiłam podzielić się z wami drugim sposobem na robienie kartek kopertówek.
Sposób o wiele prostszy i szybszy. Zaś efekt równie elegancki.


Niezbędne przydasie:

  • arkusz papieru   - DL - anitas lub papier docięty do tych rozmiarów
  • nożyczki, klej, linijka, 
  • papier ozdobny - ja mam pastelowy kapuśniaczek Galerii Papieru
  • wstążka do zawiązania kokardy
  • jakieś ramki z wykrojnków lub tekturek - ja wybrałam ramkę joy
  • dodatki do ozdabiania - listki - kwiatki- koraliki
Odpowiadając na pytania które często mi zadajecie - jakiego kleju używam.

Do dużych papierów używam uhu , do małych dodatków z papieru magica, zaś wszystko inne kleję na kleju na gorąco.
Oczywiście obowiązkowo - kosteczki czy taśmy 3D.  Niech nasze kartki nabiorą głębi, a nie będą płaskie.

Cały kurs - jak zwykle opisany na zdjęciach.

Jeśli macie jakieś pytania - zapraszam - w miarę możliwości na wszystko odpowiem.




























Jako element ozdobny dodaję mikrokulki 13arts, to pomysł zaporzyczony od Moniki-jot







Miło mi będzie jeśli po wykorzystaniu tego kursu - pokażecie mi swoje prace :):)

Pozdrawiam
i życzę miłego 13 dnia miesiąca.

"Najistotniejszym jest to, by być bestsellerem w codziennej prozie życia."


PODPIS

6 comments:

  1. Jaka ona cudna !!! Przepiękna i taka perfekcyjnie dopracowana :)
    Kursik prosty i czytelny :) Bardzo dziękuję :)
    Pozdrawiam

    http://mirosek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Super :) Dzięki, kiedyś wykorzystam :)

    ReplyDelete
  3. a dziękuję za kursik, bo jeszcze takiej nie robiłam:)

    ReplyDelete
  4. Kurs bardzo czytelny i szczegółowy. Na pewno się przyda. Kopertówka śliczna,choć prosta, to ma w sobie dużo uroku.

    ReplyDelete

Będzie mi niezmiernie miło przeczytać coś od Ciebie :):)
It would be great to see your comments :-)

D Z I Ę K U J Ę / T H A N K S :)