26 August 2013

Kurs na kartkę warstwową


Jakiś czas temu....
dokładnie było to tutaj - KLIK 
miałam przyjemność prowadzić dla Was pierwszą turę mojego SDO:) na stronie Scrap&Me.
Jednogłośnie wygrała kartka numer 3 - i teraz zapraszam Was na kurs zdjęciowy - pokazujący krok po kroku jak taką kartkę wykonać.

Tak więc zapraszam na S&M - do wzięcia udziału w zabawie z nagrodami.

Oto materiały potrzebne do pracy:
1. Mata, nożyczki, nożyk, klej[ ja też na gorąco], kosteczki 3D lub taśma piankowa 3D, maszyna do szycia, maszynka do wycinania jak ktoś ma i używa:) wykrojniki.
2. Baza kwadratowa, 3 różne papiery, kwiatki papierowe lub papier do ręcznego zrobienia kwiatów.
3. Obrazek do zrobienia taga
4. Napis
5. Tusz i gąbeczka do tuszowania
6. Dodatki: wstążeczka vintagowa, sznureczek do taga, sizal, tiul.

Mój kurs opiera się na 3 papierach z najnowszej kolekcji:

  




Wycinamy papier.
Kwadrat wielkości naszej bazy, kolejny mniejszy o trochę z każdej strony oraz 3 najmniejszy - przedzielony równo na pół.

Papier postarzamy i tuszujemy.
Do postarzania można użyć nawet zwykłych nożyczek lub nożyka.

Każdy kawałek obszywamy na maszynie.

Każdy kawałek papieru obklejamy od spodu taśmą.kosteczkami 3D.

Przygotowujemy dodatki:
W oryginalnej kartce kwiaty są ręcznie robione.
Tym razem na potrzeby kursu użyłam gotowych kwiatków.
Zazwyczaj robiąc kwiaty podglądam różne kursy w sieci - miksując je według własnych potrzeb.
Sizal, tiul, robimy taga, kwiaty, przygotowujemy listeczki, wianuszek, wstążkę.

Okrągły wianuszek przyklejamy w górnym lewym rogu.

Naklejamy na kosteczkach taga - ukośnie.

Przyklejamy kwiaty.
W oryginale kwiaty są dużo większe . dlatego teraz - dla zachowania kompozycji zmieniłam nieco układ.

Dodajemy listki większe i sizal.
Sizal zazwyczaj przymocowuję w następujący sposób:
pod kwiatka wyciskam troszkę kleju w 2-3 miejscach - a następnie sizalem okręcam luźno kwiaty.

Przygotowujemy listki drobne.
Dla dodania im naturalności i efektu 3D - wyginam je na wykałaczce:)

Przyklejam listki, dodaję vintagową wstążeczkę, tiul[którego mało widać ;) jest przy prawych kwiatkach] oraz napis.

Tadam:)
Kartka gotowa:)

Ponieważ tak dobrze mi się robiło i nie mogłam się doczekać zrobienia czegoś z mięty ukochanej - poszłam za ciosem i zrobiłam drugą kartkę - z kolejnych papierów :)




Tak przedstawiają się obie kartki:


I co sądzicie?

Mam nadzieję że wytłumaczyłam wszystko w przystępny sposób i dołączycie się do zabawy.

Wszystkie zasady- terminy poznacie na blogu sklepowym S&M

Pozdrawiam Was ciepło
i niech MOC będzie z WAMI :) i waszymi papierami


Kropla miłości znaczy więcej niz ocean rozumu.
Pascal


PODPIS

5 comments:

  1. Wszystko jasne i ladnie wytłumaczone. Szkoda tylko, że moja maszyna nie działa :(

    ReplyDelete
  2. Fajniutki kursik. A jakie piękne karteczki powstały!

    ReplyDelete
  3. Bardzo prosze o nazwe tego okraglego wykrojnika, niestety nigdzie go nie umiem znalezc :( Nie znam firmy nawet ... Raz sie pytalam i dostalam informacje, niestety pamiec jest ulotna .... Dodatkowo i tak na ebayu nie znalalzam :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Witam :)
      to jest ten wykrojnik
      http://www.simonsaysstamp.com/servlet/the-37850/Memory-Box-CATALINA-WREATH/Detail

      pozdrawiam

      Delete

Będzie mi niezmiernie miło przeczytać coś od Ciebie :):)
It would be great to see your comments :-)

D Z I Ę K U J Ę / T H A N K S :)