23 August 2013

Magiczna inspiracja nr 1;)

Witajcie moi mili.
Zapraszam Was ciepło na inspirację w Magicznej Kartce:)

Uwielbiam robić kartki, które mają jakiś jeden motyw dominujący, najczęściej są to kwiaty lub motyle.
Od jakiegoś czasu często w moich kartkach pojawiają się zarówno tiul jak i sizal.

Wszystko to zamieściłam w kartce, którą przygotowałam na inspirację.
Powstała w ten sposób kartka, bez napisu  - nadająca się na wiele różnych okazji.
Jej głównym motywem jest ręcznie robiony kwiat.







Wszystkie użyte papiery poznacie na blogu Magicznej Kartki.

Hermann Hesse

Mądrości nie można przekazać. Wiedza, którą próbuje przekazywać mędrzec, brzmi zawsze jak głupota.

Pozdrawiam ciepło
Miłego piątku



PODPIS

4 comments:

  1. Pamiętam, że robiłaś już podobne. Zarówno tamte, jak i ta są przecudne!! Bardzo mi się podobają te prace!

    ReplyDelete
  2. Przepiękny wykrojnik, karteczka bardzo skromna i elegancka. Lubię takie :)

    ReplyDelete
  3. Piękna kartka. Podoba mi się efekt z wyciętym motywem wykrojnikowym i widoczną kolejną warstwą:)

    ReplyDelete
  4. Cudeńko! Delikatne warstwy,których uwieńczeniem jest przepiękny kwiat... :)

    ReplyDelete

Będzie mi niezmiernie miło przeczytać coś od Ciebie :):)
It would be great to see your comments :-)

D Z I Ę K U J Ę / T H A N K S :)