31 August 2013

Pod moim niebem

Nowe papiery
nowe projekty
nowe kartki

:)
Pod moim niebem - najnowsza kolekcja papierów Magicznej Kartki - w moich łapkach.

Pod moim niebem jest zielona trawa
ta kartka jest jak trawa w Irlandii, gdzie mieszkamy.
Taka wiecznie zielona trawa:)




pod moim niebem jest pełno murków
Irlandia poprzecinana jest murkami
nadaje im to niepowtarzalny klimat


"...Przyjaciele moi i moje przyjaciółki! Nie odkładajcie na później ani piosenek, ani egzaminów, ani dentysty, a przede wszystkim nie odkładajcie na później miłości. Nie mówcie jej "przyjdź jutro, przyjdź pojutrze, dziś nie mam dla ciebie czasu". Bo może sie zdarzyć, że otworzysz drzwi, a tam stoi zziębnięta staruszka i mówi: "Przepraszam, musiałam pomylić adres...
I pstryk, iskierka zgaśnie." A. Osiecka

Miłej soboty



PODPIS

3 comments:

  1. prześliczne!
    a zieleń na pierwszej kartce, mocna ale fantastyczna!

    ReplyDelete
  2. Oj, Teo, sama prawda... A kartki ciekawe, bo o czymś :)

    ReplyDelete
  3. Obie niezwykłe, ale pierwsza chwyciła mnie mocno za serducho! Piękna jest! Bardzo oryginalna, niezwykła w cudnym kolorze zieleni!

    ReplyDelete

Będzie mi niezmiernie miło przeczytać coś od Ciebie :):)
It would be great to see your comments :-)

D Z I Ę K U J Ę / T H A N K S :)