20 November 2013

Kaloszki na niepogodę

Życie w Irlandii - nauczyło mnie - że pogoda tutaj - jest nieprzewidywalna.
Jak samo życie zresztą.
Od lat zawsze noszę w torebce/plecaku mini parasolkę;) 
a jak mam okazję-ubieram moje kalosze- i bez względu na pogodę - wyruszam w drogę :)

Kartka-kaloszkowa 
wielkość 18-23 cm
ozdobiona gesso i farbkami 13arts
zostaje przeze mnie zgłoszona na wyzwanie na blogu 13 arts






Ludzie w tej pogoni za władzą, pieniędzmi czy sławą uciekają od samych siebie, boją się refleksji nad śmiercią, ostatecznością, tym, czy są na to przygotowani, czy się boją. A przecież śmierć to jedyna rzecz, która tak naprawdę nam się przydarzy.

PODPIS

8 comments:

  1. Kaloszki są zawsze ekstra :)

    ReplyDelete
  2. Cudne...kurcze,ja nie mam kaloszków :(

    ReplyDelete
  3. Ciekawa praca a pogody Ci nie zazdroszcze :), pozdrawiam i dziekuje za zabawe z 13 arts!

    ReplyDelete
  4. Ale świetna interpretacja tego wyzwania! Kaloszki są super i faktycznie żadna pogoda nie straszna jak się ma takie cudeńka na nogach :)) Pozdrawiam i dzękuję za udział w zabawie 13 arts :)

    ReplyDelete
  5. Prawdziwe cudenka,. Ilona jak zwykle genialny trafiony w 10 i orginalny pomysl!

    ReplyDelete
  6. Świetne są!!! Bardzo oryginalne podejście do tematu - super!

    ReplyDelete
  7. Cute project! Great pair of boots! Thanks for joining along with the 13 arts challenge!

    ReplyDelete

Będzie mi niezmiernie miło przeczytać coś od Ciebie :):)
It would be great to see your comments :-)

D Z I Ę K U J Ę / T H A N K S :)