22 November 2013

Kurs na kartkę z nietypową choinką

Witajcie:)
Chciałabym Was dziś zaprosić na kursik, który przygotowałam specjalnie dla sklepu-ewa.pl.
Chciałabym Was zachęcić do tworzenia choinek z różnych materiałów - nie tylko papieru - ponieważ możemy wtedy uzyskać ciekawe efekty:)

Dziś pokażę Wam trik na choinkę ze słomek do napojów i taśmy papierowej :) 

Zapraszam do kursu:

1. potrzebne materiały:

(oczywiście nożyczki,gilotyny,maszynki tnące, bloczki do stempli itp - nie są pokazane na zdjęciu ::)



2. Nie może zabraknąć słomek - które będziemy obcinać odpowiednio.


3. Papier kraftowy - docinam do wielkości bazy i obszywam na maszynie  - niby niedbale dwa szwy.

4. wybieram stempelek śnieżynki  - i odbijam nieregularnie na papierze.

5. Teraz zabawa choinkowa:)
Słomki docinamy- w różnych długościach - od najdłuższej do najkrótszej.
W międzyczasie wybieramy taśmy papierowe  - ja tym razem zrobiłam z dwóch rodzajów washi tape.


6. Teraz ważna sprawa - oklejanie słomek.
PAMIĘTAJCIE - nie oklejamy na okrętkę - tylko ba długość.
Jeśli macie słomki z paseczkami jak ja - to najlepiej przykleić 2 warstwy taśmy.


7. Oklejone słomki przyklejamy na kartkę


8. Dodajemy dodatki: obwiązała dratwą kartkę , dodałam gwiazdeczki z dziurkacza i na czubek pachnący anyż - imitujący gwiazdę :)



9. Z boku dodałam śnieżynkę z ćwiekiem.
I tadam

kartka gotowa:)
Połączenie eco - z nowoczesnością:)



Mam nadzieję że kurs Wam się spodobał :) I wykorzystacie pomysły w swoich kartkach świątecznych.

Ciepło pozdrawiam

Chwilę szczęścia, którymi sie cieszymy, przychodzą niespodziewanie. To nie my je chwytamy, ale one nas chwytają.


PODPIS

14 comments:

  1. super!!! pomysłowa z Ciebie babka :)))

    ReplyDelete
  2. Świetna! Na pewno skorzystam!

    ReplyDelete
  3. Jest genialna! Ty, Teo, jesteś genialna! Karteczka fantastyczna! Świetny pomysł miałaś!
    Pozdrawiam, Katarynka

    ReplyDelete
  4. bardzo fajny pomysł :D
    planuję wykorzystać! :)

    ReplyDelete
  5. Superasna ta nietypowa choineczka

    ReplyDelete
  6. Ależ to pomysłowe i piękne:)

    ReplyDelete
  7. Piękne Twoje kartki i fajny kursik :)

    ReplyDelete
  8. Robienie kartek według Twojego kursu było czystą przyjemnością :) A wyszło tak:
    http://mtn-paolla.blogspot.com/2013/12/kartki-ze-somkowymi-choinkami.html

    Dziękuję i pozdrawiam!

    ReplyDelete

Będzie mi niezmiernie miło przeczytać coś od Ciebie :):)
It would be great to see your comments :-)

D Z I Ę K U J Ę / T H A N K S :)