6 November 2013

Świąteczna kartka + kot;)

Wczoraj na blogu sklepu-ewa.pl
ruszyło wyzwanie Dorotki - BINGO.
Dzięki 9 różnym punktom - można zrobić super prace - konfigurując linie w tabelce:)

moja kartka wygląda tak:


Wczoraj pokazywałam Wam kartkę w kształcie kota:)
Ponieważ szablon był bardzo fajny - moje dzieci zażyczyły sobie aby powstały 2 filcowe maskotki - kotki.
Oto jedna z nich - druga taka sama - tylko córka wybrała inne kolory filcu.



Liczy się nie to, kim ktoś się urodził, ale kim wybrał, by być. -
Joanne Kathleen Rowling


PODPIS

3 comments:

  1. Kotek jest przesłodki, a kartka bardzo klimatyczna,pięknie w tych szarościach :)

    ReplyDelete
  2. Zachwycają mnie te Twoje kartki świąteczne :) cudo!!!

    ReplyDelete

Będzie mi niezmiernie miło przeczytać coś od Ciebie :):)
It would be great to see your comments :-)

D Z I Ę K U J Ę / T H A N K S :)