15 December 2009

Nastrajam się ....

...świątecznie :)

W domu pachnie goździkami i pomarańczami ...
Odwiedziliśmy jarmark świąteczny ...na dole kilka fotek.
Porobiłam aniołki z masy solnej:)
Kartki świąteczne wysłane.
W lodówce dojrzewa ciasto na pierniki witrażykowe, które będziemy robić z dzieciakami może w czwartek...
Ozdobiłam kominek - co widać poniżej...

Olewam sprzątanie w tym roku....\
W tym roku świętuję ...delektuję się świętami - rodziną - atmosferą - przyjaciółmi - czasem kiedy wszystko powinno zwolnić ....a nie stoję na baczność - denerwuję się, że coś nie zrobione ...że czegoś zapomniałam - niedopilnowałam ...czym stresuję siebie - Bartka i dzieciaki....nie nie nie - to już było - przez ostatnie lata tak miałam w każde święta.
Czas wyluzować.

W tym roku odpuszczam wszystko - co nie sprzyja radości i dobremu samopoczuciu w tych dniach :)







Życie jest jak pudełko czekoladek - nigdy nie wiesz co ci się trafi.


Ciepło pozdrawiam
Teo

No comments:

Post a Comment

Będzie mi niezmiernie miło przeczytać coś od Ciebie :):)
It would be great to see your comments :-)

D Z I Ę K U J Ę / T H A N K S :)