1 December 2009

Małe łapki

Małe łapki naszej 3,5 letniej Julencji uwielbiają wszelkie prace plastyczne .....a jak już szalona matka raz na jakiś czas pozwoli jej zasiąść do swojego biurka ...to jest szał ciał ;)

Ponieważ od wczoraj baaaaardzo prosiła czy może sama zrobić kartkę dla babci Joli .....i tak prosiła i prosiła ....na odczepnego wczoraj wieczorem powiedziałam - to zrobisz rano ....będzie jaśniej, lepiej się będzie pracowało ....
Myślałam że zapomni ;)
A gdzie tam ...
Tylko małe gałki otworzyła od razu - "MAMA ja dziś robię kartkę na święta dla babci Joli" [ps ale dlaczego dla samej babci ;) gdzie się podział dziadek ...mąż babci ....mój ojciec;) nie mam pojęcia ';)]
Ubrała czapę mikołajową ...i zabrała się do "pracy"...

Po aparat skoczyłam dopiero pod koniec jej pracy ...taka ze mnie gapa.
Cała kartka oprócz wyciętej bazy i obszyć [wzięła jakąś gotową bazę ode mnie] jest robiona wyłącznie małymi łapkami Julki:) łącznie z napisami
Jestem z niej strasznie dumna.

PS.Uprasza się ignorowanie twórczego feng-shui na biurku ;)

Efekty pracy przedstawiam na dołączonych obrazkach ;)









Przyszłość jest zawsze potencjalna, teraźniejszość i przeszłość – rzeczywista.

Antoni Kępiński


Pozdrawiam ciepło
Teo

2 comments:

  1. Wspaniala karteczke Twoja ksiezniczka wyczarowala

    ReplyDelete
  2. a ja tym razem jestem ciekawa, co Julka ma napisane na czapce? ;)

    ReplyDelete

Będzie mi niezmiernie miło przeczytać coś od Ciebie :):)
It would be great to see your comments :-)

D Z I Ę K U J Ę / T H A N K S :)