22 February 2010

Pudełko czekoladek z niespodzianką

Ela - która odebrała ostatnio robiony przeze mnie kalendarz - dostała również małe pudełeczko wypełnione czekoladkami ....a wszystko dlatego że zostało mi z kalendarza jeszcze jedno zdjęcie i chciałam COŚ z nim zrobić ;)
Pudełeczko potraktowałam pękającym preparatem Tima Holtza ....i ozdobiłam je od środka .....kiedy obdarowana zje wszystkie cukiereczki - zobaczymy na dnie niespodziankę :)
Swoje zdjęcie - na swoim ukochany koniku.
No bo życie jest jak pudełko czekoladek-nigdy nie wiesz co się w nim trafi :)









"Człowiek nie jest tworem okoliczności, to okoliczności są tworem człowieka" /Benjamin Disraeli/


Ciepło pozdrawiam z zimnej dziś Irlandii

Teo

2 comments:

  1. Świetny pomysł i świetne wykonanie :-)!

    ReplyDelete
  2. Świetne! Obdarowana na pewno bardzo sie ucieszy :-)

    ReplyDelete

Będzie mi niezmiernie miło przeczytać coś od Ciebie :):)
It would be great to see your comments :-)

D Z I Ę K U J Ę / T H A N K S :)