31 October 2012

Jesteście niesamowite;)

Gratuluję
Kochane jesteście niesamowite
Przeszło to moje oczekiwania
Było tyle wejść - że się blogger zawieszał;)

Miały być 2 nagrody


Muszę przemyśleć co zrobić - bo okazało się że na licznik polowało tyle z Was;)

 w pierwszych 5 minutach miałam już 11 zgłoszeń ;)

Chciałabym obdarować wszystkie z Was;)
więc muszę pomyśleć jak to zrobić;)


DZIĘKUJĘ  WAM :)


Napisałam do każdej z Was na maila :)



i muszę pomyśleć o kolejnej zabawie za jakiś czas


a ja zapraszam Was jeszcze do nowego miejsca w sieci
123scrapuj Ty

Powodzenia dziewczyny


Teo

10 comments:

  1. dzięki za zabawę, teraz mogę iść spać :))))

    ReplyDelete
  2. U mnie niestety nie było tego numerka :(
    Gratuluję wszystkim innym ;d
    PS : Czy praca które robisz na zamówienie są płatne ?

    ReplyDelete
  3. Wow. O.O
    No to gratuluję nadmiernie ożywionej frekwencji :D 11 zgłoszeń... troszkę ciężko mieć licznik nie reagujący na odświeżenia strony przez co tyle osób może złapać daną liczbę ;) Ale z drugiej strony frajda, kto zrobi to jako pierwszy :D

    ReplyDelete
  4. :)
    Dobrej nocy

    Nik uśka - tak płatne :)

    ReplyDelete
  5. Jak licznik nie reaguje na odświeżanie - czyli musi mieć inne IP - to większą szansą ma więcej osób

    ten licznik liczący każde odświeżenie jest ogólnie w statystykach blogowych
    :)tajny przez poufny

    ReplyDelete
  6. To fakt. Jedno i drugie ;) No i z drugiej strony dzięki takiemu licznikowi ma się rzeczywisty obraz ile osób, pojedynczych(!), zagląda do Ciebie w ciągu dnia. Też przydatne :)

    ReplyDelete
  7. Dziękuję za zabawę!
    Dobranoc :)

    ReplyDelete
  8. okazało się że jest 12 zbłąkana duszyczka;)

    ReplyDelete
  9. Dziekuję za tę szaloną zabawę :) Pozdrawiam gorąco :D

    ReplyDelete

Będzie mi niezmiernie miło przeczytać coś od Ciebie :):)
It would be great to see your comments :-)

D Z I Ę K U J Ę / T H A N K S :)