5 October 2012

Rocznicowa kartka


Kartka robiona według mapki 8 wyzwania Kwiatu Dolnośląskiego - według mapki :)

oraz z dodatkiem chorągiewek na wyzwanie scrap-map

a także w świętowaniu  Międzynarodowego Dnia Card Making w Hopmarkt



Cokolwiek myślisz o sobie, w oczach Boga masz najwyższą wartość.
Niektórzy ludzie nie wiedzą, jak ważne jest to, że istnieją.
Niektórzy ludzie nie wiedzą, jak wiele znaczy sam ich widok.
Niektórzy ludzie nie wiedzą, ile radości sprawia ich przyjazny uśmiech.
Niektórzy ludzie nie wiedzą, jakim dobrem jest ich bliskość.
Niektórzy ludzie nie wiedzą, o ile bylibyśmy biedniejsi bez nich.
Niektórzy ludzie nie wiedzą, że są darem niebios.
Mogliby wiedzieć, gdybyśmy im to powiedzieli.
- Bruno Ferrero



Smutki które ostatnio towarzyszyły naszej rodzinie ....osiągnęły swój zenit
przyszła śmierć
odeszła babcia mojego męża
skończyło się cierpienie i ból ....tej malutkiej kruchej osóbki ...pozostał smutek i żal nas na ziemi ....
Moim dzieciom pozostałą już tylko jedna prababcia ...moja ukochana babcia 


Pozdrawiam
Teo

7 comments:

  1. Wszystkiego najlepszego z okazji Międzynarodowego Dnia Cardmaking :) Dziękujemy za udział w zabawie, do miłego spotkania

    ReplyDelete
  2. Teo, współczuję- takie jest nasze życie.
    Mam okazję ostatnio często bywać na oddziałach hematologii onkologii transplantologii- i kiedy widzę, jak odchodzą młodzi ludzie, to coś w środku rozdziera się.
    Mój mąż,(nota bene pacjent onkologiczny) wtedy mówi -"Anuś, ja już coś w swoim życiu przeżyłem, ale dlaczego Pan zabiera dzieci..."
    Złościłam się na niego gdy to mówił, ale on ma rację.
    Strata kogoś bliskiego to wielki ból, ale jeśli cię to pocieszy, to musisz wiedzieć,że Wasza Prababcia odchodziła mając za sobą bagaż doświadczeń życiowych...widziała prawnuki!
    A to wielkie szczęście...będzie żyła w waszych wspomnieniach- pielęgnujcie to...
    Musiałam to napisać, tak czuję...
    ...
    Kartka super :)

    ReplyDelete
  3. Aniu ogromnie ci dziękuję za te słowa!!!

    a twojemu mężowi - dużo dużo zdrowia

    ReplyDelete
  4. Piękna karteczka.
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu.

    ReplyDelete
  5. Świetny układ, na prawdę fajna kartka!

    ReplyDelete
  6. bardzo fajna kartka :-) elegancka i urocza

    przyjmij wyrazy współczucia z powodu śmierci babci
    :-(

    ReplyDelete

Będzie mi niezmiernie miło przeczytać coś od Ciebie :):)
It would be great to see your comments :-)

D Z I Ę K U J Ę / T H A N K S :)