10 October 2012

Kalosze ....

Nietypowy kształt kartki :)
w kształcie kaloszy ...
Zrobione  dla pewnej bliskiej mi osoby  - i jednocześnie na deszczowe wyzwanie w UHK Gallery z papierków uhkowych ;)
Ponieważ kształt kartki jest bardzo nietypowy - zgłaszam ją na wyzwanie w CratManii
Pojawia się na nich materiał w postaci filcu -[czy filc jest materiałem?:)] wiec pasuje do Diabelksiego Młynu
Ponieważ oglądanie tęczy jest zazwyczaj pozytywne ....i kartka ma w sobie pozytywne przesłanie - zgłaszam ja także na wyzwanie Blogu Rapakivi
Inspiracja znaleziona gdzieś na pinterest....





" Nie bój się zrobić wielkiego kroku gdy to wskazane, nie da się pokonać przepaści dwoma krokami. "


Miłego dnia
pozdrawiam

i fajnie że już tyle osób przyłączyło się do mojego CANDY ;) 
po głowie chodzi mi już następne;) może jeszcze w tym roku coś wymyślę;)

Teo

19 comments:

  1. Jakie cudne te kalosze. Świetny pomysł. Coś zupełnie innego i oryginalnego :)

    ReplyDelete
  2. Pomysl rzeczywiscie bardzo oryginalny, ale kaloszki wyszly swietnie

    ReplyDelete
  3. Piękne kalosze, na pewno obdarowana nimi osoba bardzo się ucieszy :)

    ReplyDelete
  4. Ilonko-są piękne- chętnie wybrałabym się w takich na spacer po deszczu-sama wycinałaś?

    ReplyDelete
  5. dziękuję Wam
    :)

    co do kaloszków - to dziecięcą kolorowankę jakąś z sieci ogólnie dostępną powiększyłam do dużych rozmiarów - wydrukowałam i miałam już szablon ....a potem wycinałam ;)

    ReplyDelete
  6. Ojesoooo! Bombastyczny pomysł!
    :D

    ReplyDelete
  7. Cudowne kaloszki ! świetny pomysł :)

    ReplyDelete
  8. Ilonka, jesteś genialna!!! :D

    ReplyDelete
  9. Ogromnie miło mi czytać wasze słowa!!!

    dziękuję

    ReplyDelete
  10. Oryginalny pomysł. Kalosze są cudne. Pozdrawiam serdecznie. :)

    ReplyDelete
  11. wow! how coll is that! love this idea!

    ReplyDelete
  12. Dziękuje Wam dziewczyny :)Thank you Evgenia :)

    ReplyDelete
  13. świetne kalosze, super pomysł miałaś :)

    ReplyDelete
  14. Te kalosze są po prostu fantastyczne!!! Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Rapakivi.

    ReplyDelete
  15. świetna baza, idealne przesłanie :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu :)

    ReplyDelete
  16. Świetne kaloszki!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Rapakivi :)

    ReplyDelete

Będzie mi niezmiernie miło przeczytać coś od Ciebie :):)
It would be great to see your comments :-)

D Z I Ę K U J Ę / T H A N K S :)