27 October 2012

Kartka piernikowa

Pisałam kiedyś ....bardzo dawno temu że moje kartki są zapachowe:) 
Ci co dostali lub zamówili doskonale o tym wiedzą - a przynajmniej ich noski ;)

W tym roku kartki świąteczne pachną świętami ...




"Czymże jest życie, jeśli nie szeregiem natchnionych szaleństw? 
Trzeba tylko umieć je popełniać! A pierwszy warunek: nie pomijać 
żadnej sposobności, bo nie zdarzają się co dzień." 
George Bernard Shaw 



Odsyłam Was do paska bocznego:) i przypominam o Candy i o zbieraniu rękodzieł na dubliński finał WOŚPu


Życzę miłej soboty
Wiem że w Polsce śnieg i zima

u nas po nocnych lekkich przymrozkach słoneczny dzień 

Teo

11 comments:

  1. Piękna kartka:) Fantastyczny pomysł z tymi zapachami! Musi być bardzo przyjemnie dostać taką kartę:)

    ReplyDelete
  2. Przepiękna. Jesteś Wielka :)

    ReplyDelete
  3. Śliczna kartka, szkoda że zapachu nie można poczuć przez komputer :) Serdecznie pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://evebellart.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Piękna kartka, taka subtelna :)

    ReplyDelete
  5. Very beautiful and elegant card, I love the heart and the pretty papers
    Lindsay xx

    ReplyDelete
  6. Śliczna karteczka...i taka smakowa ;)

    ReplyDelete
  7. piękna karteczka! też bym chciała dostać taką zapachową :)

    ReplyDelete
  8. Kapitalny pomysł z piernikowym sercem! Super!

    ReplyDelete
  9. Po prostu idealna, ! świetna kompozycja i kolorystyka nie oklepana na ta okazję

    ReplyDelete

Będzie mi niezmiernie miło przeczytać coś od Ciebie :):)
It would be great to see your comments :-)

D Z I Ę K U J Ę / T H A N K S :)