11 December 2012

Gwiezdne choinki

Kartkę poniższą zrobiłam specjalnie na wyzwanie 13arts "Gwiezdny pył"
Choinka pokryta jest brokatem - niestety nie potrafię tego pokazać na zdjęciach musicie mi uwierzyć na słowo  ....gwiazd maja sporo :)
oraz zgłaszam ją na wyzwanie





Poniższą kartkę zgłaszam na wyzwanie 'With Love at Christmas'  Joanna Sheen challenge Blog!!! 
oraz

oraz

Śnieżynkowo i Skrzyście - grudniowe wyzwanie CraftManii





A u Moni cudne candy
klik na fotkę

"Jedni potrafią pięknie śpiewać, drudzy szybko biegać, ja zaś potrafię zauważać rzeczy, których inni nie dostrzegają, mimo że większość z nich znajduje się na wyciągnięcie ręki. Widzę sytuację i ludzi z innej perspektywy. Dlatego staram się oferować im nowy punkt widzenia, który pozwala zatrzymać się, popatrzeć na życie z boku i zacząć od nowa." :) "Mistrz" Andy Andrews


Pozdrawiam Was ciepło
Teo

16 comments:

  1. te choinki są mega piękne, najpiękniejsze chyba z dotychczasowych kartek!

    ReplyDelete
  2. choinki wyglądają nieziemsko! piękne kartki...

    ReplyDelete
  3. Te choineczki są cudowne. Jestem zachwycona pomysłem. Karteczki cudowne. Dziękuję za udział w zabawie 13@rts.

    ReplyDelete
  4. Ileż pomysłów w Tobie drzemie! genialna kartka!

    ReplyDelete
  5. Cudowna! Uwielbiam Twoje patyczkowe choinki:)

    ReplyDelete
  6. Świetna mroźna kartka. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Paperii! :)

    ReplyDelete
  7. Bardzo pomysłowa i niezwykle oryginalna karteczka!!! Dziękuję za udział w zabawie 13arts :)

    ReplyDelete
  8. Oj jak lubię Twoje choinki : )

    ReplyDelete
  9. This is wonderful. I love the tree design and the way you have decorated it looks fabulous.

    Thank you so much for taking part in the Joanna Sheen Challenge and Merry Christmas!

    Sue

    ReplyDelete
  10. Piękne choinki!
    Jestem fanką tych choineczek od czasu kiedy zobaczyłam je na Pinterest,ale Twoje mają dużo więcej uroku :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu 13@rts.
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  11. Serdecznie dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu.
    pozdrawiam
    Kasza
    Piątek Trzynastego

    ReplyDelete
  12. świetne patyczaki! super pomysł i rewelka wykonanie:)

    ReplyDelete
  13. Świetny pomysł i wykonanie! Kartki prezentują się rewelacyjnie!:)

    ReplyDelete
  14. Rewelacja! Dziękuję za udział w zabawie 13arts. Lakuna.

    ReplyDelete
  15. Po prostu cudo!!!! Totalnie zauroczona jestem! Dzięki za udział w wyzwaniu CraftManii!

    ReplyDelete

Będzie mi niezmiernie miło przeczytać coś od Ciebie :):)
It would be great to see your comments :-)

D Z I Ę K U J Ę / T H A N K S :)