29 December 2012

W podziękowaniu...




"...idź wyprostowany wśród tych co na kolanach, wśród odwróconych plecami i obalonych w proch, 
Bądź wierny. Idź."


Witam poświątecznie :)
Jak Wam minęły dni świąteczne?
U mnie cudne - rodzinnie ....z kochaną siostrą i jej rodzinką
Tydzień bez pracy - bez bloga- dawno tak nie było ...
Ale już jestem
wracam do papierków
i do blogowania

Myślałam żeby napisać jakiś post podsumowujący na koniec roku
jednak stwierdzam że to nie dla mnie ....


a teraz pozdrawiam Was ciepło
:)
Teo


3 comments:

  1. SZCZĘSLIWEGO NOWEGO ROKU zyczę

    ReplyDelete
  2. Ja też jakoś nie umiem roku podsumować. Było ciężko, a skończyło się cudownie. Tyle wiem :D
    Kartki prześliczne, wiosenne... Chcę na łąkę!! :D

    ReplyDelete

Będzie mi niezmiernie miło przeczytać coś od Ciebie :):)
It would be great to see your comments :-)

D Z I Ę K U J Ę / T H A N K S :)